Sunday 5 May 2013

WE CHAT them chat CHATIME ??




dlu popular dgn BBM kalau yang pakai bb la. kalau yang stakat ada Play Store tu bleh download mcm2 kn, plg famous WhatsApp ah kan ? seriously sgt menjimatkan . sgt best,sgt mudah untuk sharing. yang plg penting kena ada tenet. but now pakcik hijau putih ni dh semakin popular dgn pelbagai function. walaupun we chat nih dh lama aku rasa sbb ikanlan nih kot
... terus adik2 abg2 abah2 mak2 download uolls. dan,, semestinya aku pun tk terlepas dari mendownload app best nih. lg2 ade yg ala2 walkie-talkie tu. ulamak, sempoi. boleh wt live call,video call mcm ala2 skype lah.. boleh share gmbr, ade emoticon comel2



banyak kan ? best2 .. pastu kalau tk cukup boleh download kat android store. hamek kau, gedik ah puas2.. so kira wechat ni pelengkap ah,. asalkan telifon ko ade tenet..








mula2 aku jenis fren ngn kawan2aku ja.  hat mana ada dalam phone tu. pastu saja la aku main shake2 , look-a-round kan.. skali naik ah kawan2. mcm2 peel weyh, klakar,geram,merenyam pun ada.
sebenarnya tataw nk tulis apa. haha, sorry :(















bye and assalamualaikum :)

No comments: