Wednesday 24 April 2013

tkde kena mengena dengan budak bisnes

hi people, hi hi hi. hi and assalamualaikum.. today, I ,Tyka the ohsem girl ever want to gve a speech about  why you should shopping a Tyka Closet. lalala

hi babe.. gua merapu di permulaan. mcm biasa ryte ? ok. keep calm and continue reading. semenjak cuti sem yang begitu lama dan membosankan, planning nk g holiday dgn family yg tk menjadi menyebabkan aku mengambilan keputusan keras dan tiba2 untuk membuka se-co-et perniagaan online yang tk seberapa. hal ini buka kerana aku budak bisnes and ttbe ingin meniaga tetapi aku bosan dan ingin mencari sedikit wang buat sem 2 nanti. haha. sadisssss .

act, gua meniaga suka2,nk timba pengalaman . timba merah gua dh calar . sobs. gua jual mcm2, baju,tshirt,seluar,tudung .. gua beli borong and dapat harga murah , so gua jual murah. seronok tk ? ok, meh sini cek nk tunjuk kt hangpa semua cek juai apa. ok dak  ? kalau ok mai serebu cek, cek online hari2. smartphone cek bnyk membantu. tq.

SKINNY PANTS
RM 45.00
free postage
24 jenis warna




LONG PANTS FOR MEN
RM 60.00
free postage





SHORT PANTS
RM 50.00
free postage







jangan risau, semua items adalah ready stock. penghantaran setiap hari selasa :)




 aku jugak ade jual tshirt2 cool2.. RM 20.00 sehelai, beli 2helai RM 35.00 ..ade bnyk design




selain itu, aku juga menjual blouse, dress korea.. antaranyaaaa










bnyk lagi desgin.. selain tu, aku buat jualan secara borong dgn harga lebih rendah.. so sape2 berminat boleh contact aku di 0175011465
.. sooooooooooo. jeng jeng jengggggggggg . jom lawati Tyka Closet di facebook anda :)
(CLICK PADA GAMBAR)


No comments: