Sunday, 28 October 2012

Selamat Hari Raya Aidiladha (Part 1)

assalamualaikum.. hai readers :) cmne raya korang ? ok ? seronok ? tahun ni ramai ckp raya tak syok sgt kan ? tk de feeling2 raya lah. hihi. tp alhamdulillah,ibadah korban masih tetap dilaksanakan.
entry kali ini berbeza sikit sebab dalam tajuk Selamat Hari Raya Aidiladha kali ni,sy akan pecahkan kepada beberapa part. supaya pembaca senang nk baca dan pelbagai gambar2 menarik akan di upload. insyaAllah.

untuk Part 1, sy akan memaparkan suasana ibadah korban di Kampung Jana,Kamunting. Gambar ini telah diambil oleh kawan sy sendiri,Rohafis Sulaiman. dan,tq so much fren :)








hihi. gambar je ye,sbb sy tak pegi tgk pon. haha.ok. itu saja untuk hari ni, salam

1 comment:

Farina Hunny said...

nak pergi takot pulak nak tengok . makan sedap . hek3 ^^